סיקורים

אופנת החורף כבר כאן: אלו הפרטים שכולן אוהבות

איזו עונה עושה לך את זה יותר מבחינת בגדים: קיץ? חורף? סתיו? אביב?

אז נכון שבקיץ כיף להסתובב עם מעט בגדים, ללכת לים ולבריכה עם בגד ים, מכנס קצר, גופיה וכפכפים, אבל נכון שבסתיו ובחורף כיף יותר להתלבש? המבחר גדול יותר, יש יותר אפשרויות לשילובים מעניינים, שכבות שאפשר לשחק איתן ובכלל, בסתיו ובחורף אפשר באמת להתלבש בצורה אלגנטית ומיוחדת ולהביא את הפן היצירתי שלנו לידי ביטוי.

המלתחה שלנו בחורף כוללת כמה פרטי לבוש, מכנסיים וחולצות, עליוניות ונעליים ליום יום וכמובן מגפיים לנשים וסוודרים שתמיד נמצאים באופנה והם סימן ההיכר של הלבשה עליונה לנשים בחורף.

קז'ואל, ספורטיבי או אלגנטי? איך את מתלבשת בחורף?

טוב, אז החורף קצת מתעכב, כרגיל בשנים האחרונות, ממאן להגיע בתאריך שקבעו לו ומשנה לשנה יש פחות ימי גשם ופחות חורף, אבל כשהוא מגיע אז הוא מגיע בגדול, עם ימים גשומים וקרים, ימים שאנחנו רק רוצים להגיע הביתה, לצאת מבגדי העבודה, להיכנס לפיג'מה וטרנינג ולהתכרבל עם שמיכה וכוס שוקו חם מול הטלוויזיה.

למזלנו הטרנדים השולטים בעולם האופנה יודעים כיצד להתאים את עצמם אלינו ואם פעם היה קשה יותר למצוא בגדים שאפשר גם לצאת איתם לאירועים מחייבים וגם ללכת איתם ביום יום, הרי שהאופנה האחרונה מצליחה לשלב פרטי לבוש שיכולים לתפקד בשתי החזיתות – גם בעבודה ובחוץ וגם בבית. אנחנו מדברים על מכנסיים, טייצים, אוברולים, טוניקות, חולצות ועליוניות, ג'אקטים ועוד פרטי לבוש בייסיק שאפשר ללבוש לכל מקום, ללימודים או לעבודה, לבית או לאירוע.

דוגמנית בגדי ביסיק
כל אחת והבייסיק שלה

מגפיים וסוודר  – שילוב קטלני לחורף חם

המגפיים נותנות את השיק, הסוודר נותן את החמימות וההגנה מהקור ויחד הם נראים פשוט מצוין. שילוב נכון בין המגף הנכון לסוודר מתאים יכול לצור תלבושת סקסית ונוחה כאחד, מראה אופנתי וטרנדי שאפשר לך גם להיראות במיטבך וגם להרגיש נוח בבגדים שאת לובשת ויחד עם מכנסיים מהודקים זה הופך את המראה שלך לכזה שאי אפשר לעמוד בפניו.

התאימי את המגפיים או המגפונים לסוודר עם מכנס ניטרלי ואת מוכנה לצאת החוצה לכל מקום, להרגיש ולהיראות פשוט נפלא כל פעם מחדש.

אין כמו זוג מגפיים טוב שיכול לרומם את רוחך ולגרום לך להרגיש בלתי מנוצחת. מגפיים טובים שגם יושבים עלייך בול, גם נראים טוב וגם נוחים לך יכולים בקלות לעשות לך את החורף ואם גם תקבלי כמה מחמאות על הדרך, אז בכלל.

השילוב הזה בין סוודר למגפיים הוא שילוב מנצח גם כן. לבדו הסוודר יכול להיראות אולי טיפה מגושם ולא מושך במיוחד, הגזרה שלך יכולה ללכת בו לאיבוד וכמובן שתמיד עדיף ללבוש בגד שמבליט בצורה מחמיאה יותר את הגוף, כזה שקל להסירו וללבוש אותו מחדש כל פעם שנכנסים ויוצאים ממקום כלשהו.

סוודר הוא פריט לבוש בעייתי גם כשמדובר בכביסה. לכן סוג הבד, העדינות שלו והאיכות שלו חשובים מאוד כיוון שסוודר יכול בקלות להיהרס בכביסה וקשה לנקות אותו.

מצד שני הוא מחמם ונעים, מתאים לאירועים ולעבודה, ואין זה סותר את העובדה שאת בהחלט יכולה להרגיש בו נוח ולהיראות בו נפלא אם תדעי לשלב אותו עם המגפיים הנכונים והמכנס הקולע.

מגפיים רנואר
קולקציית מגפיים לנשים של רנואר

עקב קטן, מגף עד הברך ויצאת לדרך

מכירה את זה שאת כבר לא יכולה לחכות שהחורף יגיע רק כדי ללבוש את זוג המגפיים החדשים שאת זוממת לקנות אותם עוד מהסייל של שנה שעברה? יש לך כבר בראש את המראה המושלם שישלב בין אקססוריז חורפיים כמו צעיף וכובע לבין המגף שמחכה לך כלאחר כבוד במגירה מיוחדת משלו, לבין הבגדים החדשים שאת כל כך אוהבת להיכנס אליהם בחורף.

איזה מגף? מגפי זמש, מגפי עור, מגפי חצי או מגפיים מלאות שמכסות כמעט את כל הרגל, רק שמזג האוויר יתקרר קצת ותהיה סיבה מספקת לנעול את המגפיים, לזה את מחכה כל הקיץ והאמת היא שכמעט ואין מספיק ימים כאלה, אז לכי על זה ובגדול, נצלי את המגפיים עד הסוף ומקסימום תפנקי את עצמך בזוג נוסף כי את יודעת שיהיה להם שימוש ושזו השקעה לטווח הארוך כי כל אישה צריכה זוג מגפיים אחד מדהים וסוודר אחד מחמיא לא?
אז מבצעי סוף העונה עוד רחוקים אבל אין ספק שהמחירים השנה אטרקטיביים ביותר. 

|כותב: ערן סיוון|

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *