סיקורים

הלהיטים של 2020 בארון הנעליים שלכם

רוצים ליהנות מארון הנעליים הכי טרנדי שיש? הכירו את כל הסגנונות, הצבעים והדגמים שאתם חייבים לאמץ השנה. מנצנצים ועד סניקרס, הכנו עבורכם את המדריך המלא והשיקי ביותר

נעליים חדשות יכולות לשפר לא רק את מצב הרוח שלנו, אלא גם להשפיע על כל הלוק. הן משדרגות תוך דקות כל מראה משעמם, מכניסות צבע להופעה חד-גונית ויכולות ליצור בדיוק את הרושם שכיוונו אליו. לא במקרה רבים מאיתנו פונים אל חנויות הנעליים בכל פעם שבא לנו משהו חדש, ואין ספק שמדובר בחולשה שמאפיינת חובבי שופינג בכל גיל.

ועם זאת, כדי להימנע מרכישה עודפת וליהנות באמת מכל זוג נעליים שמצטרף לארון, צריך גם לקנות חכם. מאחר שקניית נעליים חכמה מורכבת מנוחות, ייחודיות ושיק, החלטנו לשתף אתכם בטרנדים האחרונים של 2020 בעולם ההנעלה. מהנעליים שילוו אתכם לערב במסעדה, ועד נעלי סניקרס גבוהות לנשים שיעניקו טוויסט לביגוד היומיומי. 

נעלי נייק לבנות
הנעליים הכי טרנדיות

פרינטים, גוונים והחופש להעז

דיברנו על תוספת צבע? זו הקטגוריה הראשונה שצריך להתייחס אליה. הטאץ' המרענן ששובר מסגרות יכול להוות פתרון מושלם עבור מי שרוצה ליהנות מכל מה שחם וטרנדי, בלי לפחד להיראות כמו קורבן אופנה. 2020 ממשיכה להציג נעליים בטקסטורות ייחודיות, פרינטים שקשה להתעלם מהם ופלטת צבעים רחבה במיוחד, אז אם תמיד חלמתם על צבעוני אבל חששתם לצאת מוגזם, תוכלו לרכוש זוג נעליים במראה בולט שיקפיץ את כל המלתחה שלכם. 

נעליים מנומרות
הנעליים שישדרגו לכם את המלתחה

במילים אחרות, קחו את הטרנדי והצבעוני, שלבו אותו בזוג נעליים שיילכו מצוין עם הופעה בצבעי בסיס נייטרליים כמו שחור, אפור או לבן, וקיבלתם לוק שאף אחד לא ישכח. ואגב, אם רציתם לשאול אבל חששתם – המנומר לגמרי ממשיך איתנו. אז שימו את הנעליים המנומרות וצאו לדרך.

חוזרים לאייטיז

אם אתם עדיין מתגעגעים לפעמים לניצוץ הכסוף משנות ה-80, גם הוא מגיע לבקר אותנו השנה. נעליים כסופות שבולטות מרחוק כבר קפצו לביקור בחלונות הראווה בחורף האחרון, ומבטיחות את מקומן גם בהפקות האופנה של הקיץ. נעל עקב כסופה היא הפתרון המושלם לשדרוג כל שמלה יומיומית, ואפילו במחלקת הגברים אפשר למצוא סניקרס לגברים בלוק הרטרו של האייטיז. בינינו, איך אפשר להתחיל את היום ברגל שמאל עם נעליים יפות כל כך?

נעלי ספורט מסביב לשעון

ואגב סניקרס, הנעליים הללו חוזרות ובענק. אחרי שכבר ראינו את כל הסלבס מתהדרים בנעלי ספורט גם לאירועים אופנתיים, 2020 מבטיחה שהן לא הולכות לאף מקום. סניקרס לנשים ממשיכות לסחוף חובבות אופנה ולהיות מוצגות אפילו על שטיחים אדומים, ואם יש משהו שהן מוכיחות הוא שממש לא חובה לבחור בעקב כדי להיראות מעולה. אז כל מי שלא מחבבת עקבים ומתקשה ליהנות מבילוי בחברתם – אתן כבר ממש לא חייבות.

שרוכים ונהנים

מוטיב נוסף מעולם הספורט שזולג גם לנעליים אחרות הוא השרוכים, שמגיעים אל מגפונים וצצים אפילו בנעלי ערב. מאחר שמדובר בתוספת שמחזיקה את הרגל, עוזרת ביציבות וגם מאפשרת לשלב אלמנט צבעוני נוסף (נסו שרוכים בצבע אחד עם נעליים בצבע אחר) – אנחנו לגמרי בעד. אל תשכחו להעניק גם לנעליים ישנות טאץ' חדש עם זוג שרוכים משמחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *