סיקורים

סטייל ואופנה מזמן כבר לא רק של נשים, אלה רשתות האופנה האהובות על הגברים

לחכות שבת הזוג תבחר להם את הבגדים ולעשות הכול כדי להימנע מהגעה אל הקניון? ממש לא. הגברים של היום יודעים בדיוק מה הם צריכים, ואלה רשתות הבגדים שמספקות להם את החוויה

הרבה מאוד השתנה מאז שהורגלנו לראות גברים שממתינים לבנות הזוג שלהם מחוץ לחנות הבגדים. כיום, לא רק שגברים נכנסים לחנויות בגדים בהנאה, אלא שהם לגמרי עושים את זה בעצמם. בלי להתייעץ, בלי להתלבט ועם המון סגנון ואמירה אישית. רשתות הביגוד שכבר הבינו את השינוי, מספקות לגברים מענה הולך וגדל. עם מגוון צבעים, גזרות חדשות וקולקציות שלא מפסיקות להפתיע. בין אם מדובר על חולצות מכופתרות, טישרטים, מכנסיים או ג'ינסים לגברים. 

אופנת גברים
לגברים שאוהבים אופנה

אז איפה קונים אלה שמבינים?

המגמה שהזכרנו מתרחשת במדינות רבות ברחבי העולם, וגם כאן אצלנו בישראל. גברים ישראליים מגיעים לקניונים, למרכזי הקניות ולחנויות הקטנות, ויוצאים עם שקיות בלי להתבייש ולפעמים אם אין כוח נכנסים לחנויות וירטואליות ולא, לא רק במצבים שפשוט אין להם מה ללבוש. 

בגלל שלהבדיל ממזג האוויר במדינות אירופאיות וקרירות אצלנו חם לאורך חלק לא קטן מהשנה, הרשתות שזוכות למירב תשומת הלב הגברית הן אלה שמבינות בדיוק מה גברים ישראליים צריכים. אופנתי, חדש וטרנדי, אבל גם נוח, נעים, קליל, ומתאים גם ליומיום וגם לערב. כי אם לא מדובר בשילוב הקולע הזה, גברים רבים פשוט לא יסכימו להתפשר על התוצאה. 

למרות שבכל מה שקשור לאופנה על טעם ועל ריח אי אפשר להתווכח, קיימות רשתות ביגוד שפשוט מצליחות לעשות עבודה מדויקת. לזהות את הצורך, לענות עליו, ואפילו לעשות הכול במחיר ידידותי ומשתלם. אז בין אם אתם מחפשים ג'ינסים לגברים, חולצות שמתאימות לערב או אפילו אקססוריז.

אלה הרשתות ששווה לקפוץ אליהן לביקור:

טוונטי מן – טוונטי מן היא המענה המושלם לגברים מבית טוונטי פור סבן, רשת הביגוד שהחלה כרשת בגדים לנשים וכיום מתרכזת בשני המינים. טוונטי מן, אופנת אונליין לגברים שמה דגש על כל מה שגברים צעירים זקוקים לו, החל מגופיות וחולצות ליומיום, דרך ג'ינסים לגברים בגזרה הכי מדויקת שיש, ועד לבגדים ליציאות ולאירועים. כדי להשלים את הלוק, בחנויות טוונטי מן תמצאו גם פאוצ'ים, תיקים ואקססוריז נוספים, כך שתוכלו להיכנס ולצאת עם כל מה שאתם צריכים באמת. 

פוקס מן – רשת פוקס פונה גם לגברים במותג "פוקס מן", עם קולקציות לבוש ששמות דגש על ביגוד טרנדי מעולם הבייסיק. חולצות, מכנסיים, גופיות ופריטים נוספים, במחיר משתלם ומבדים שגברים בישראל לא יכולים להסתדר בלעדיהם. 

רנואר מן – גם ברנואר פונים לא רק לנשים, עם ביגוד יומיומי, חולצות מכופתרות, ג'קטים, ג'ינסים לגברים, ביגוד לאירועים וגם פתרונות הנעלה, שעוקבים אחרי כל הטרנדים האחרונים ומאפשרים לגברים לצאת בטוטאל לוק מושלם לכל מטרה. 

קסטרו מן – אחרונים חביבים הם קסטרו מן, אופנת הגברים מבית קסטרו שנוקטת אף היא בגישה לפיה גברים יכולים להתלבש אופנתי לאורך כל השנה. בקסטרו מן תמצאו פתרונות אופנתיים לכל מטרה, החל מיום לימודים, דרך עבודה במשרד ועד לבילוי בים. ג'ינסים לגברים במגוון גזרות, חליפות, נעליים, כובעים לקיץ ולחורף, בגדי ים, תיקים, ארנקים ועוד.

אופנת גברים אונליין
סטייל ואופנה מזמן כבר לא רק של גברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *