סיקורים

מה מצפה לנו בסוף עונה 2018

את רוצה להיות הכי אופנתית שאפשר, לכן את חייבת להיות מעודכנת בכל טרנד ושינוי. אז מה מצפה לנו בסוף עונת 2018?

אופנה היא עניין שמשתנה כל הזמן, ואת חייבת להיות הכי מעודכנת שאפשר. סוף עונה הוא הזמן המסקרן ביותר לקניית ביגוד, אחרי שכל התותחים הכבדים נשלפו, רשתות האופנה והמעצבים מתפנים לעסוק בבגדים שהם הכי אוהבים. קשה לחזות מה בדיוק מצפה לנו בסוף עונת 2018, אבל אנחנו עשינו את המקסימום כדי שאת תדעי רגע לפני כל השאר.

קניות

הרבה צבע בעיניים

הדפסים מכל הסוגים, טקסטורות לא רגילות ושכבות בד, כל אלה יצרו יחד מראה עמוס, צבעוני ולא שגרתי שיוסיף המון אור ואהבה. נכון, זה לא מתאים לכל אחת, אבל אם תשכילי לשלב את הצבעים הנכונים זה יהיה מדהים. חשוב לא לערבב יותר מדי צבעים, להצליח להתאים טקסטורות לצבע ולצורה, ולבחור את הפריט האופנתי לסוף העונה.

נלבש פסים לרוב

בסוף העונה הזו נלבש גם המון פסים. לאורך, לרוחב ובאלכסון, זה לא ממש משנה איך הם מסודרים, העיקר שהם משתלבים היטב בבגד. הפעם הפסים מאוד גרפיים. הם עבים, בולטים, ומאוד צבעוניים, ככה שיהיה מאוד קשה לפספס. אם את רוצה מראה מלא נוכחות ועוצמה, תפסעי בבגד פסים, זה יהלום אותך.

 

שנות ה-80

אולי בהשראת התוכנית הפופולרית שנות ה-80, שעונתה הרביעית מצולמת כעת, חוזרים המעצבים אל שנות ה-80 ומספקים ביגוד רטרו אופנתי. מה זה אומר בעצם שנות השמונים? הרבה נוצץ, המון מטלי, שמלות דיסקו, בדי ויניל לא שגרתיים וכתפיים בולטות וגבוהות. אלה בגדים עם המון נוכחות, שלא יתאימו לכל אחת, אבל זו הזדמנות לתפוס אומץ ולנסות ביגוד לא שגרתי.

 

ביגוד ספורט

אנחנו עושים יותר ויותר ספורט, וזה נותן אותותיו גם בעולם האופנה. פתאום זה בסדר להסתובב עם טייץ וחולצת דרייפיט. גם בסוף עונת 2018 נמצא ביגוד ספורט אופנתי ברשתות האופנה השונות. מכנסי ריצה קצרצרות שישתלבו עם חזיית ספורט צמודה, או טייץ ארוך עם חולצה צבעונית. בנוסף לביגוד הספורט הקלאסי נמצא גם בגדי לייקרה, חליפות סווטשרט וכובעים מיוחדים שמשלימים את התמונה.

בגדי ספורט
אופנת ספורט קיץ 2018

אוברולים

לא ברור באיזה שלב אוברולים הפכו לפריט לבוש לגיטימי, אבל אם תצאו לרחוב תראו המון בחורות שלא מהססות לבחור באוברול.

אוברול קצר, או ארוך, חסר שרוולים, עם שרוולים קצרים או ארועים. יש אוברולים מכל הסוגים, ואת צריכה למצוא את האוברול שיחמיא לך. כהמשך לעונה העמוסה באוברולים שהייתה לנו, גם בסוף העונה נראה המון אוברולים בעיצובים מגוונים, שיעשו לנו את סוף העונה מיוחדת במינה.

ברנואר אפשר למצוא מגוון רחב של אוברולים בעיצובים מדליקים. אוברול ג'ינס דוני למשל, הוא אוברול ג'ינס בגזרת סקיני צמודה ולוהטת. מלבד שלייקס בעיצוב רטרו, הגב של האוברול חשוף לחלוטין ובתחתיתו תמצאו סיומת היי לואו פרומה בגובה 7/8. האוברול יילך מצוין עם חולצת כפתורים משובצת שתספק לך מראה איכרי משהו.

אם כבר יש לך אוברול ג'ינס ואת רוצה להתחבר לקיץ באמת, תחשבי על אוברול אוברלאפ. זה אוברול הורס שנמכר ברנואר וכולל מחשוף וי ודוגמה קפלים מחמיאה. האוברול נפגש במותן גבוהה עם מכנסי סיגר צרים והדפס פסים מרענן.

אם את מחפשת אוברול למסיבת שקיעה על חוף הים, כדאי שתחשבי על אוברול ונוס פתחים. זה אוברול קצרצר עם המון סטייל. מכנסונים עם מותן גבוהה וטופ צמוד בגזרת מחוך עם חתכים בצדדים.

סוודר
להתחדש עם מה שיש לפני החורף

שמלות מעטפת

זה הכי נוח וקליל, לכן טבעי שזה יככב בחלונות הראווה דווקא בקיץ. גם בסוף העונה, נמצא המון שמלות מעטפת בצבעים ועיצובים שונים. ב-twentyfourseven למשל תמצאי מגוון רחב של שמלות מעטפת מדהימות. שמלת מעטפת סקוב למשל, היא שמלה קלאסית באורך מידי, כוללת גם מפתח וי רחב ומחמיא ומסתיימת בקשירה נוחה סביב המותן. מה, לא תקחי?

 

בגדי ים

זה אולי סוף עונה, ועוד מעט החורף יגיע והגשם ישטוף הכל, אבל זו גם הזדמנות מצוינת לקנות בגדי ים בהנחות ענק. בסוף עונת 2018 תוכלי למצוא את בגדי הים המובילים של העונה, במחירים נמוכים יותר. השנה בגדי ים שלמים היו אחד הטרנדים החמים בתחום, ובחנויות השונות תוכלי למצוא את הבגד ים עליו חלמת במחיר מוזל.

אחד מבגדי הים המומלצים נמצא ברנואר. מדובר בבגד ים שלם גומי, בגד ים שחור שלם עם מחשוף פלאנג' ומשולשים שקפקפים בצדדים. הגב העמוק של הבגד ים, בשילוב פס גומי עם לורקס מנצנץ לוקחים אותו עוד כמה רמות למעלה. גם ב- twentyfourseven תמצאי בגדי ים מדליקים. אנדר בייסיק פסים הוא הבגד ים הכי פשוט שהוא גם הכי יפה. בגד ים בסיסי שכולל תחתוני ביקיני קלאסיים בדוגמת פסים דקיקים וגם צדדים צרים לשיזוף מקסימלי. כל הטוב הזה במחיר הכי זול שאת יכולה לדמיין, מושלם כבגד ים סוף עונה מרענן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *