סיקורים

טרנד בגדי הבייסיק כובש את ישראל

עולם האופנה משתנה בקצב מסתחרר ומתאים את עצמו לטרנדים החדשים שצצים בעולם, טרנדים שמושפעים רבות מתרבות צריכה חדשה המתבססת על בגדים פשוטים ונוחים קודם כל.

אין ספק שהצרכן מקבל קולקציות רבות ומגוונות של מיטב מותגי האופנה והכל בלחיצת הכפתור, דרך האינטרנט. המספרים לא משקרים ומגמת הקניות ברשת רק עולה משנה לשנה.

במיוחד נכון הדבר עבור קטגוריית בגדי ילדים, שם הנתונים מצביעים על נסיקה גדולה בתחום.

בגדי בייסיק לילדים – מה זה בעצם

עבור מי שאינו מתמצא במונחים מעולם האופנה ונתקל לאחרונה בכל מיני כותרות ומבצעים המציעים הנחות משמעותיות על מוצרי ביגוד בייסיק, הנה הסבר קצר לגבי המונח ומה עומד מאחוריו.

אופנת הבייסיק למעשה אינה חדשה כלל. כמעט כל רשת אופנה מתבססת על מוצרי הבייסיק שלה, כאשר מדובר בעצם על פרטי מדף המשמשים אותנו רוב הזמן בין אם זה חולצות, מכנסיים וכדומה.

טרנד אופנת הבייסיק העלה הילוך בשנים האחרונות כאשר חברות האופנה אשר התאמצו במיוחד להציג קולקציות מורכבות ולבנות חלונות ראווה מתוחכמים בחנויות ובסניפים שלהם, השכילו להבין שהצרכן מחפש קודם כל את הבגדים היפים והטובים שהוא יכול להרשות לעצמו, בגדים ליום יום, ולא תמיד רוצה לקנות חולצה בתקציב גבוה אפילו אם היא נחשבת לפריט אופנה מוביל.

keds
בגדי בייסיק לילדים של keds

אופנת בייסיק – זה מה זה בסיסי

המהלך שעשו מותגי האופנה המובילים בעולם היה למלא את קדמת החנות בפריטים הפשוטים ביותר שהם יכולים להציע אבל לפרוס לצרכן את כל הצבעים מאותו פריט ולשים זרקור על פרטי הבייסיק של החברה על מנת למשוך קונים לרכוש כמה וכמה פריטים, כאשר לאחר מכן, כשיהפכו ללקוחות קבועים, ייכנסו למדפים הפנימיים ויגלו גם את הפריטים המיוחדים והיקרים יותר.

אופנת בגדי ילדים באינטרנט אינה שונה מאופנת המבוגרים ובמיוחד נכון הדבר לגבי בגדי הבייסיק במחלקת הילדים אשר קצב תחלופת הבגדים שלהם גדול יותר והם זקוקים לבגדים פשוטים ולא יקרים ללכת איתם ביום יום, במיוחד חולצות טי-שירט עליהם אפשר לשים את סמל בית הספר, טייצים ועוד.

עוד פריטים פופולריים שאפשר למצוא במיוחד באופנת הבייסיק לילדים הם טוניקות למיניהם בשלל צבעים, חלקות או עם הדפסים, טייץ כמובן הוא פריט חובה בארון הבגדים של כל ילדה ונערה, אוברולים, חולצות ואפילו פיג'מות – אופנת הבייסיק מאפשרת לכל הורה למצוא את הבגדים הפשוטים והנלבשים ביותר בקדמת החנות ובעזרת מבצעי המכירות מצליחות חברות האופנה הגדולות להתחרות בקנייה אונליין כאשר המבחר שלהם רב יותר והן מציעות מבצעים שונים על כל המוצרים.

 

פרטי לבוש שכל ילד וילדה חייבים בבית

אפשר למצוא בגדי בייסיק לילדים של קדס למשל אשר מעמידה קולקציות איכותיות של בגדי ילדים ברמה גבוהה ובמחיר משתלם, קולקציות מיוחדות של בגדי מעבר לבנים ולבנות, חולצות בייסיק לבני נוער בגדלים שונים וקשת רחבה של בגדים לילדים החל מנעליים ועד חליפות.

קטגוריית בגדי המעבר תופסת נפח גדול בשוק, כאשר הילדים גדלים וזקוקים לבגדים חדשים לעתים תכופות יותר ויכולים להסתובב בבית בבגדי מעבר טובים ויפים איתם הם גם יכולים גם ללכת לחבר או לחברה, לצאת לחוגים וכדומה.

כאמור אופנת הילדים שואבת את הרעיונות שלה מאופנת המבוגרים אך לפעמים דווקא אופנת הצעירים והמגמות בה הן שמשפיעות על אופנת מבוגרים.

אפשר בחלט לומר שהפעם המבוגרים למדו מאופנת הילדים וכאשר נתחו את נתוני המכירות השכילו להבין שאפשר למכור יו

תר בעזרת שימת דגש על אופנת הבייסיק.

בכל חנויות האופנה הגדולות לא מתביישים יותר לשים בקדמת החנות את הדגמים הפשוטים ביותר אך דואגים להניח מבחר צבעים גדול ולסדר את החנות בצורה נבונה כך שהצרכן הפוטנציאלי יראה גם את הפריטים הפשוטים והזולים יותר וגם את הפרטים המבוקשים והיקרים יותר.

מכנסיים צבעוניים BASIC
הכי באופנה

מכירות הבגדים דרך האינטרנט ובמיוחד מכירות בגדי הילדים, גדלו בצורה ניכרת בשנים האחרונות כאשר הורים רבים חוסכים זמן, כסף וכאבי ראש ובמקום להסתובב שעות בחנויות עם או בלי הילד הם פשוט מאתרים את הפריטים האיכותיים והזולים ביותר ברשת ואינם חוששים לקנות אפילו כמויות בצורה זאת.

הדרך של חנויות האופנה הגדולות להחזיר מלחמה היא גם כן בעזרת הקמת חנויות ופלטפורמות קנייה אונליין אך גם בעזרת שימוש בכוח שלהן בקניונים ובמרכזים המסחריים בעזרת קידום אופנת הבייסיק ומשיכת קונים בדרך הטובה והישנה שבמרכזה מציעים פריט אחד זול במיוחד אך שימושי, שכל אחד חייב לקנות וכך לפתות את הקונה להיכנס עוד אל החנות ולמצוא בה פריטים יקרים יותר.

לסיכום, אופנת הבייסיק עשתה מהפכה של ממש גם בחנויות הבגדים וגם בארונות שלנו. אנו אוהבים ללכת עם בגדים נוחים ופשוטים אך לא מוותרים על עיצוב וצבעוניות.

חברות האופנה מבינות זאת היטב ומתאימות עבורנו בגדים נוחים ופשוטים יותר אך מוסיפות טאץ' עיצוב לכל הקולקציות החדשות ומעמידות מבצעים משכנעים על מנת שנרכוש את פרטי הלבוש שלנו ושל הילדים שלנו רק דרכן ובדרך כלל הן מצליחות בכך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *