סיקורים

החורף מגיע –  איפה קונים בגדים לילדים?

המלצות לשופינג ראשון עם הילדים שכל הורה צריך לדעת. מחירים, חנויות וסוגי הבגדים שכל ילד חייב בארון לחורף הקרוב…

בגדים וילדים הן שתי מילים שבדרך כלל מתקשרות לכיף והנאה. מי לא אוהבת בגדים? ומי לא אוהבת ילדים (לפחות את הילדים שלה?). לא תאמינו, אבל יש הורים שקניית בגדי ילדים, ובייחוד קניית בגדי ילדים לקראת החורף, מלחיצה אותם. כשחושבים על כך, אפשר להבין מדוע. יש אוסף של קשיים ואתגרים שמעמידים במבחן את האימא או האבא שיוצאים לרכוש בגדים חדשים לילדיהם, כשהאתגר המרכזי נובע מן העובדה שעל בגדי הילדים יש בעצם "פג תוקף", בדיוק כמו על גביע יוגורט – וזאת מהסיבה הפשוטה שילדים גדלים. וגם ילדות. כלומר, בגד שייקנה היום, יקר או זול – זה לא משנה (בדרך כלל יקר יותר מיוגורט, זה בטוח), בתוך מספר חודשים לא רב יהפוך לקטן מדיי עבור הילדה או הילד שעבורם נרכש. הורים מנוסים יותר, כאלו שכבר קנו בגדים לילדיהם או ילדתם הראשונה, או אפילו ליותר מילד או ילדה אחת, ייגשו אל המשימה הזאת רגועים יותר. גם הם כמובן יודעים, כמו כל הורה, שהבגד שהם עומדים לקנות עתיד להפוך לבלתי-רלוונטי תוך זמן קצר, אך מצד שני הם גם מודעים היטב לכך שהבגד יימצא לעצמו מקום חדש, אם אצל אח קטן, קרוב או קרובת משפחה, או אפילו אצל בת השכנים, ולילד עצמו יקנו הרי בגד חדש. כך שאף אחד לא יפסיד (אולי רק הכיס… אבל הכיס הוא לא הדבר הכי חשוב כשמגדלים ילדים!). על כל פנים, כשניגשים לקניית בגדי ילדים לחורף, נשאלת השאלה – איפה?

אתר הודיס
אתר הודיס

החיבור המושלם אל הילדים

המקום הנוח והקל ביותר הוא תמיד גם הקרוב ביותר. אם אתם גרים באזור שיש בו מרכז מסחרי, או אפילו רק רחוב עם חנויות, אתם מכירים בוודאי חנות בגדים שכונתית כזאת או אחרת. שם מזהים אתכם, יודעים עליכם הכול, ומבינים בדיוק מה הילד או הילדה שלכם צריכים. למרבה הצער, או השמחה, חנויות בגדים קטנות, משפחתיות, ששימשו את בני המקום במשך דורות, עברו כבר ברובם מן העולם. כך שגם אם זאת הייתה אולי האופציה הנוחה ביותר בשנות השישים של המאה הקודמת, כנראה שהיום היא כבר לא רלוונטית. יש אמנם מספר רחובות, בכל עיר בארץ, שמוקדשות לחנויות בגדים. אבל רוב תושבי העיר, והארץ כולה, לא גרים בסמיכות לאותם רחובות. מה גם שחנויות הבגדים מן הסגנון הקלאסי, אלו שעוד נותרו, לא פונות בדרך כלל לילדים. אז מה נשאר? כניסה אל קניון ופניה ישר אל חנות של אחת הרשתות הגדלות. גם פה אפשר להתלבט בין חנות כזאת או אחרת, בהנחה שיש לכם פנאי נפשי להתלבט כשנמצאים אתכם ילד או שניים, אבל אם תחזרו אל המשימה הזאת יותר מפעם אחת (וזה יקרה יותר מפעם אחת, כי בגדי ילדים לא קונים רק פעם אחת בחיים), תגיעו למסקנה פשוטה: הרשת האידיאלית לקניית בגדי ילדים היא הודיס. כן, גם למבוגרים יש מה למצוא שם, בלשון המעטה, אבל כשמחפשים פריטים לילדים – החיבור הוא מושלם. בכל עונה, ובמיוחד בקיץ, תמצאו שם בדיוק את מה שאתם מחפשים, ואת מה שהילדים והילדות שלכם ילבשו בהכי הרבה הנאה.

קפוצון ילדים
הקפוצ'נים שהילדים אוהבים

 

שמלות לילדות עם טעם

זה אמנם נכון שהודיס ידועה בעיקר בבגדי הבייסיק שלה – לבוש חורף מושלם, לגדולים וקטנים. אבל כשנכנסים לפרטים, ומחפשים איכות משולבת עם מחיר טוב, מגלים שהיתרון הגדול של הודיס מגיע דווקא בפריטים הפחות מפורסמים שלו (אם כי, כידוע, פרסום הוא עניין יחסי). בואו נגיד את זה בצורה ישירה: שמלות לילדות של הודיס אינן הדבר הראשון שחושבים עליו כשיוצאים לקנות בגדי ילדים לחורף. אבל כשמבינים שאת החורף הזה יהיה הרבה יותר קל לבת שלך להעביר כשיש לה שמלה שהיא אוהבת, ההחלטה הופכת פשוטה. שמלות הילדים שאפשר למצוא בהודיס מגיעות במגוון צבעים מדויק, ובגזרות שמהדהדות את הגזרות הפופולריות ביותר עבור נשים, עם כל ההתאמות הרלוונטיות לגילאי הילדים והנוער. אלו שמלות לילדות, אבל לילדות שיש להן טעם, ושלא יתפשרו על שמלה שאין לה איזה טאץ' מיוחד. יש גם שמלות בגזרת טום בוי, שמלות נינוחות עם קפוצ'ון שמתאימות בדיוק לעונת המעבר הישראלית הבלתי נגמרת: הן לא חמות מדיי, אבל גם לא בדיוק קיציות. ילדות שמבינות יבחרו בהן בלי לחשוב פעמיים. וגם לאחות הקטנה, אם יש, כדאי להתכונן – כי אין כמעט סיכוי שהשמלות הללו יצאו מהאופנה בעשור או שניים הקרובים ולכן אין טעם לחכות למבצעי סוף עונה.

חוויית השופינג הראשונה

טיפ קטן לפני היציאה אל הקניון. היום כבר קל ופשוט לשוטט קצת באינטרנט ולבדוק מה הטרנדים החמים בבגדי ילדים. אם הילדים שלכם הם מעל גיל 5, נאמר, גם הם עשויים ליהנות מחיפוש קטן באינטרנט. עדיין, כשמדובר על קניית בגדים לילדים מעט גדולים יותר, ובמיוחד לילדות (ובחורף יותר מאשר בקיץ) כדאי להגיע עם הילדות באופן פיזי אל החנות, לבדוק את ההיצע, להרגיש אותו ביד וכמובן – למדוד. זאת ההזדמנות לתת לילדתכן (או לילדכם, אם גם הוא אוהב לקנות בגדים) את החוויה הראשונה של קניית בגד. שופינג אמיתי. אין כמו קניה משותפת של בגדים לחורף כדי להעניק להם תחושה שהם אהובים. כשתחזרו הביתה בשקיות עמוסות אל תשכחו להצטלם – זהו רגע שתיזכרו בו בהנאה גם אחרי שנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *