סלוניםעיצוב הבית

איך לנקות סלון בצורה יעילה?

סלונים נועדו לשמש אותנו תקופה ארוכה, ולכן חשוב לכולנו לשמור עליהם גם ברמת התחזוקה. הטיפים הבאים יעזרו לכם לנקות את הסלון שלכם ביעילות, מבלי לפגוע בחלקיו השונים

סלונים ממלאים לא רק תפקיד פונקציונלי אלא גם מקום מרכזי לאירוח. בדיוק בגלל זה, כולנו מעוניינים לעשות את המרב על מנת לנקות אותם, לשמור על המראה שלהם ולסייע להם להיראות במיטבם לאורך זמן. איך עושים את זה כמו שצריך ונהנים מסלון בעל מראה חדש ואטרקטיבי? אלה הטיפים המרכזיים שכדאי לקחת בחשבון:

שימו דגש על החומרים שמהם עשוי הריהוט שלכם. מערכת ישיבה שעשויה עור למשל, היא בעלת צרכים ומאפיינים שונים מזו שמרופדת בריפוד עור. בדיוק בגלל זה חשוב להימנע משימוש בחומרי הניקוי שעומדים לרשותכם, ואפילו מכאלה שקיבלתם לגביהם המלצות של חברים ובני משפחה, אם אינכם בטוחים שהם מתאימים לריהוט שלכם. חומרים שאינם מתאימים לריהוט הספציפי לא רק שלא ישמרו על הסלון אלא עלולים להוביל להופעת סדקים בריפוד, לשינויי צבע ולבעיות נוספות.

מה עושים כדי להיות בטוחים? בראש ובראשונה, מתייעצים עם החנות שבה ביצעתם את הרכישה. כדאי להתעניין כבר במעמד הרכישה לגבי אופן התחזוקה המומלץ, ואם לא עשיתם זאת – פנו אל נקודת המכירה כבר עכשיו כדי להתייעץ ולקבל מידע. ככלל, כדאי להשתמש במוצרי ניקוי שמאושרים על ידי החברה, ולכן בחלק מהמקומות תוכלו לרכוש ערכות ניקוי ספות ייעודיות שמותאמות לסוג הסלון שברשותכם (בד, עור וכדומה). אם אין לחנות ערכות כאלה, בררו לגבי חומרי ניקוי מומלצים שתוכלו לרכוש באופן עצמאי.

זכרו שכלל המפתח לשמירה על סלונים הוא להקפיד לטפל בהופעת כתמים חדשים בהקדם האפשרי. מסיבה זו, כדאי מאוד להיערך עם המידע הרלוונטי וחומרי הניקוי המתאימים מבעוד מועד, ולא להמתין עד להתבססות הכתם כדי לחפש פתרונות. מה שאומר שאם רכשתם סלון חדש ואתם רוצים להבטיח לעצמכם שקט נפשי לתקופה הקרובה, שאלו את כל השאלות הנדרשות והתאבזרו בחומרי הניקוי המאושרים והנכונים בהקדם האפשרי. סלונים ששומרים עליהם הם סלונים שכיף להתרווח בהם, וזו המטרה שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *