עיצוב הבית

שטיח, כורסאות ומדפים: איך משדרגים נכון את מראה הסלון?

חלל האירוח המרכזי של הבית זקוק לתשומת לב מיוחדת, ולכן טבעי שתרצו שהוא יכלול את כל הפריטים הכי שווים שיש. מה חשוב שיהיה בכל סלון ואיך גורמים לו להפוך לחדר האהוב עליכם?

כשאנחנו חושבים על סלון, אנחנו מדמיינים בילוי נעים בחיק המשפחה, מפגש עם חברים או זמן של מנוחה וקריאה בספר. הבעיה היא שלעתים קשה לנו לפרק את התחושה הזו למוצרים, כדי להבין מה חייב להיות בסלון ועל מה כדאי לוותר. אם אתם מאבזרים סלון חדש, משפצים או עוברים דירה, אלה רשימת הפריטים שתרצו לכלול בו:

  • ספה מרווחת ונעימה, שכיף לרבוץ בה – מה כיף יותר מאשר להתרווח על ספה מפנקת בסוף היום? כדי שתוכלו ליהנות מכל רגע, מומלץ לבחור בספה שמעניקה את חוויית הרביצה המושלמת. 
  • שולחן קפה – לא בכל סלון יש מקום לשולחן אוכל, ורבים מאיתנו אוכלים במטבח או באזורים אחרים בבית. שולחן קטן הוא המקום המושלם להניח ספל תה, את השלט של הטלוויזיה ופריטים דקורטיביים שמעניקים אופי לחדר.
  • כורסה מפנקת – האם נדרשות כורסאות אם כבר יש ספה? בהחלט. ברמה העיצובית, כורסאות יכולות להעניק "נקודת צבע" נדרשת, ולהפוך לרהיט שמושך את מרב תשומת הלב בחדר. כיום, כשהסטים כבר לא מהווים בחירה מחייבת, אתם יכולים לבחור כורסה בכל גוון ובכל עיצוב. במגוון ריפודים ועם פיצ'רים מיוחדים כמו בסיס מסתובב או ריקליינר חשמלי. ואם אתם מהאנשים שלא מוכנים להתפשר, תוכלו לבחור גם ברגליים שמעניקות את המראה הנדרש. ברשת איטלסופה למשל, איתרנו מגוון כורסאות שמציעות את כל הפרמטרים שמנינו, לצד סטייל שקשה להתעלם ממנו.
  • שטיח – שטיח יכול לכסות פגמים על גבי המרצפות בדירות, ולהקנות תחושה של חמימות ובית בכל חדר. הם אמנם דורשים תחזוקה, אבל לדעתנו מדובר ברכישה ששווה את המחויבות.
  • מדפי ספרים – גם אם עברתם לקריאה במחשב, בטאבלט או בקינדל, אין תחליף לארונות הספרים של פעם. מדפי ספרים תורמים למראה החדר ברמה העיצובית, ומעודדים את כל בני הבית לבחור לעצמם ספר לקריאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *