Uncategorizedמטבחים

יוצאים לחופשה במטבח: טרנד המטבח הכפרי שכובש את ישראל

מטבח כפרי
טרנד המטבח הכפרי כובש את ישראל

מטבח כפרי ממשיך לשמש בתור הבחירה המובילה בקרב ישראלים רבים, שמעוניינים לרענן את עיצוב המטבח ומחפשים פתרון אסתטי שמעניק תחושה של חופשה מחוץ לעיר. איך מיישמים אותו?

עבור מטיילים שמעריכים קולינריה, אין דבר נפלא יותר מאשר להיתקל במסעדה ביתית במהלך חופשה. מסעדות כאלה מאופיינות בפשטות, חמימות ותחושה מנחמת, שמלווים כל חלק מהארוחה. החל מהכניסה, דרך השולחן ועד למטבח עצמו. הרצון להעביר את התחושות הללו גם למטבח האישי שלנו, הובילו ישראלים רבים לחיפוש אחד טרנד עיצובי שמאזן בין כל העולמות. כזה שמאמץ את החידושים הטכנולוגיים האחרונים, אך עדיין שומר על רכות ופשטות.

מטבח כפרי ממלא בדיוק את המשבצת הזו, והופך את אחד מהחללים המרכזיים למקום שכיף לשהות בו. חלל מאוורר, מואר ונעים, שמעודד להכין מגוון רחב של מטעמים. איך זה עובד?

  • פלטת צבעים נכונה – מטבח כפרי מאופיין יותר מכל בגוונים רכים של שמנת או עץ. גוונים בהירים לא תמיד יכולים לעמוד בזכות עצמם, בייחוד לא במטבחים של היום, ולכן הפרשנות העדכנית של מטבחים כפריים לא חוששת משילובים. סמל מטבחים למשל, מציעים מטבחי עץ שמתבססים לא רק על צבעים בהירים אלא גם, ואולי אפילו בעיקר, על שילובי אלמנטים. כך שאם הייתם שמחים לשלב משטח כהה בעיצוב כפרי ואתם לא בטוחים איך לעשות את זה, תוכלו למצוא באתר סמל מטבחים כמה כיוונים מעניינים.
  • נוחות מקסימלית – מטבח כפרי לא מתפשר על נוחות. אז אם חשבתם על המטבח כעל "תחנת מעבר" שנמצאים בה רק דקות ספורות בכל פעם, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. אחת מהדרכים לעשות את זה היא באמצעות בדים וריפוד, על ידי כיסאות מרופדים ופיזור כריות במקומות הישיבה. בני הבית והאורחים לא ירצו לעזוב.
  • יצירת עוגן – "עוגן" מרכזי יכול לתרום בשדרוג המראה של כל חלל, וכשמדובר באזור שנדרש להיות נעים, חמים ומנחם, אין ספק שפתרון כזה נדרש יותר מתמיד. באופן טבעי, במקרה שלנו מדובר באי מטבח, שהוא גם שימושי וגם דקורטיבי בעת ובעונה אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *