אופנה

בלי להאריך במילים: טעויות שתרצי להימנע מהן ברכישת שמלות מקסי

מחפשת שמלה ארוכה ורוצה לבחור פריט שיגרום לך להרגיש במיטבך? המדריך התמציתי הבא יעזור לך עם כל מה שצריך לדעת כדי להימנע מהטעויות העיקריות

בחורה לובשת שמלת מקסי

לאירוע, למשרד, לבילוי עם חברים או לחופשה קיצית, שמלות מקסי יכולות לשמש אותך בהצלחה בכל אחד מהמועדים שהזכרנו. אצלנו בישראל, כשמזג האוויר נעים וחמים לאורך חלק גדול מהשנה, כמעט שלא צריך להיפרד מהשמלה האהובה עלייך. ובכל זאת, בדומה לכל פריט לבוש אחר, גם רכישה של שמלת מקסי חדשה צריכה להתאים להעדפות, לאורח החיים ולמבנה הגוף שלך. על ידי סקירה של הטעויות הנפוצות שנשים רבות מבצעות סביב רכישת שמלות מקסי, תוכלי לייעל את תהליך הקנייה, להימנע מבזבוז כסף ולהיות שלמה עם השמלה הבאה שלך.

נשים רבות קונות שמלות מקסי בלי להתחשב במאפיינים הבאים:

  • הגובה שלהן – שמלות מקסי נראות שונה על נשים בגובה שונה, וכדי להימנע ממצב בו השמלה נגררת על הרצפה, מומלץ לשים לב לאורך השמלה ולקחת זאת בחשבון. אם את מזמינה שמלה באינטרנט, חפשי בתיאור הפריט את המידע בנוגע לגובה הדוגמנית כדי לקבל מושג לגבי הפרופורציות.
  • הנעליים שהן רוצות להתאים לשמלה – אם השמלה ארוכה ואת מתכננת ללבוש אותה עם נעלי עקב, ייתכן שמדובר בבחירה טובה. מצד שני, אם חשבת על נעליים שטוחות, מוטב לבחור בשמלה שאינה מגיעה עד לרצפה.
  • מבנה הגוף – נדגיש ונאמר שמבנה הגוף לא צריך להיות מכשול בדרך לרכישת שמלה. כל אחת יודעת מה מאפיין את מבנה הגוף שלה ואילו סגנונות מחמיאים לו, ולכן לשיקולה אם לבחור בשמלה בעלת מחשוף, שמלה עם כתפיות, שמלה בעלת מותן גבוה וכדומה.
  • מדריך המידות – קונה שמלות מקסי אונליין? חפשי אחר אתרים שמציעים מדריך מידות מפורט. באתר גולברי למשל, תוכלי למצוא את מדריך גולברי לשמלות, אוברולים, חליפות וכל פריט לבוש אחר, כולל סרטון וידאו שיעזור לך למדוד את עצמך בצורה המדויקת ביותר.
  • וכמובן, הבד – התאימי את השמלה לסוג האירוע ולהעדפותייך האישיות, כדי ליהנות מהשמלה לאורך היום ולהתנהל בה בנוחות. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *