אופנה

להרגיש בשיא גם בקיץ: איך בוחרים מכנסיים לנשים לעונה החמה?

מציאת הפריטים המושלמים לחודשי הקיץ יכולה להתברר כמשימה לא פשוטה. איך מאתרים את זוג המכנסיים שיהיה כיף ללבוש גם כשהשרב מגיע והלחות עולה? אנחנו כאן עם התשובות

מכנסיים נשים

אפילו מי שמחכה לקיץ כדי להוציא מהארון את השמלות והאוברולים הקצרים, יודעת שלפעמים כדאי לגוון עם מכנסיים לנשים גם ביולי-אוגוסט. עבור חלקנו, מדובר בקוד לבוש לעבודה או בבחירה אלגנטית לפגישות. אבל איך מצליחים לאזן בין מכנסיים שאנחנו אוהבות לבין כאלה שבאמת נוח וכיף ללבוש בימים חמים? אלה הטיפים שיעזרו לך לעשות סדר לקראת השופינג הבא:

לפני הכול, שימי לב לבדים

באופן אישי, אנחנו מעדיפות לבוש מבד נעים לאורך כל השנה, אבל אין ספק שבקיץ את ממש לא רוצה להתפשר. בדים כבדים ועבים מדי יגרמו לך להזיע ויקשו עלייך להרגיש במיטבך, ולכן בחירת מכנסיים לנשים מבדים שלא תואמים את העונה תתברר כטעות. איך נמנעים ממנה? לכי על בדים נושמים, קלילים ונעימים למגע, כמו כותנה או פשתן. 

אווררי עם שסע

לא רק לחצאיות מגיע שסע, וגם מכנסיים לנשים יכולים לכלול שסע צדי שהוא גם מלא בשיק וגם מאוורר את הרגליים. באתר של טוונטי פור סבן איתרנו כמה זוגות מכנסיים בעלי סיומת עם שיסוע שמוסיפים עניין לכל מראה.

הוציאי את הרוכסנים לחופשה

אנחנו לא ממהרות לוותר על רוכסנים וכפתורים, אבל כחלק מהמגמה של חיפוש אחר מכנסיים לנשים שמתאימים לקיץ, בחרנו להוסיף לארון גם כמה זוגות בעלי שרוך קשירה או גומי. 

היפרדי מהסקיני

מכנסי סקיני החלו ב"מסע" הפרידה שלהם כבר לפני כמה עונות, ואם עדיין לא נפרדת מהם באופן אישי – הקיץ הקרוב הוא ההזדמנות שלך. מכנסיים בעלי סיומת רחבה הם אופנתיים ומתאימים לתקופה החמה של השנה בעת ובעונה אחת, תרתי משמע. אם את חוששת ממראה קז'ואלי מדי, הצמידי להם טופ בגזרה צמודה או רכשי סט תואם. גם במקרה הזה, מצאנו ברשת טוונטי פור סבן סט פשתן מחויט שעונה על כל הציפיות שלנו. גם בהקשר לבד, וגם בכל הקשור למראה הכולל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *