חדרי שינה

עניין של מידה: איך בוחרים מידה מתאימה עבור מזרונים?

מזרונים מגיעים במידות שונות, כדי להתאים באופן מושלם לכל רוכש. מהן המידות העיקריות ואיך לבחור את המידה שלכם? 

שנת הלילה המושלמת נמצאת במרחק מזרון אחד, אבל אין ספק שלעתים קשה לבחור במזרון המושלם. מזרונים נבדלים זה מזה מבחינות שונות, ולכן חשוב לקחת בחשבון פרמטרים רבים בעת קבלת ההחלטה. אחד מהמאפיינים שמומלץ שלא להתפשר עליהם הוא המידה, ובסעיפים הבאים תוכלו למצוא את כל המידע שיאפשר לכם לקבל החלטה חכמה ונכונה יותר.

אז אילו מידות מזרונים קיימות בחנויות?

תוכלו להזמין מזרון בגודל מותאם אישית, אך זכרו שברוב המקרים הזמנה כזו תהיה בלתי ניתן להחזרה. עבור מי שמעדיפים את המידות הסטנדרטיות (שגם קל יותר למצוא עבורן מצעים תואמים), אלה המידות העיקריות:

מזרון בגודל יחיד – מידותיו של מזרון כזה הן 190 ס"מ (גובה) ו-80 ס"מ (רוחב). בחלק מהרשתות תוכלו למצוא גם מזרוני יחיד בגובה 200 ס"מ.

מזרון בגודל זוגי – מגיע בשלושה גדלים עיקריים. הנפוץ מכולם הוא 190 ס"מ (גובה) ו-140 ס"מ (רוחב); אחריו קיים מזרון גדול יותר של 200 ס"מ (גובה) ו-160 ס"מ (רוחב); והאפשרות השלישית היא מזרון זוגי רחב במיוחד שמידותיו 200 ס"מ (גובה) ו-180 ס"מ (רוחב).

תוכלו למצוא מזרונים במידות נוספות עבור מיטה וחצי, "מיטת חבר" של ילדים וכדומה. 

למה חשוב לשים לב כשבוחרים מידות מזרונים?

כדי לפשט את הבחירה, שאלו את עצמכם שלוש שאלות עיקריות:

  1. מהו גודל הבסיס? למקרה שאתם מעוניינים "לשדך" מזרון לבסיס קיים.
  2. מה גודל החלל הפנוי שעומד לרשותכם? למקרה שאתם נדרשים לבחור מיטה לחדר קטן.
  3. מי המשתמשים ומה הגובה והמשקל שלהם? מובן שמזרון עבור מיטת ילד יהיה שונה ממזרון לזוג.

ואם עדיין מתלבטים? ד"ר גב

ברשת ד"ר גב מכירים היטב את כל השיקולים והאתגרים הכרוכים בבחירת מזרונים. בדיוק בגלל זה, נוסף למבחר חומרי גלם ודגמים, תוכלו למצוא טיפים לבחירת מזרונים ואפילו למלא שאלון של "איזה מזרון מתאים לי", כדי לקבל רשימת מזרונים שתואמת להעדפות ולצרכים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *